کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9165 | مشاهده و دانلود: 737669629 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/11 | اعضاء: 316407 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اندروید 7 بخشی برای تنظیم سطح اهمیت اعلان ها دارد

اندروید 7، جدیدترین نسل از سیستم‌عامل گوگل است که هنوز نامی برای آن تعیین نشده و به تازگی نسخه مخصوص توسعه‌دهندگان آن منتشر شده است. گفته می‌شود که این نسخه از اندروید، دارای ویژگی جدیدی برای تعیین میزان اهمیت اعلان‌ها(Notifications) و سطح بندی آن‌ها بر همین اساس است.


اندروید 7 بخشی برای تنظیم سطح اهمیت اعلان ها دارد


به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛در حالی که هنوز بسیاری از پرچمداران اندرویدی در کشور ما نتوانسته‌اند اندروید ۶ مارشمالو را تجربه کنند، گوگل در اقدامی جالب توجه، اخیرا نسخه پیش‌نمایش ورژن جدید اندروید را که با نام اندروید N شناخته می‌شود برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. اندروید N نسبت به اندروید ۶ دارای تغییرات ظاهری بسیار کمی بوده و از نظر طراحی هیچ گونه جهش خاصی نداشته است. ظاهرا طراحی متریال به مذاق گوگل خوش آمده است که حاضر به ایجاد تغییرات چندانی در آن نشده است. نسخه‌ی پیش نمایشی که گوگل عرضه کرده است، یک دید کلی از نسخه‌ی اصلی این سیستم عامل که احتمالا تابستان ۲۰۱۶ منتشر می‌شود به ما داده و بسیاری از قابلیت‌های اندروید N را برای همگان روشن کرده است.

هر از گاهی ویژگی‌هایی از این نسخه کشف شده و به سرعت جزییات آن منتشر می‌شود. آخرین مورد از این ویژگی‌های تازه، جزییاتی در مورد بخش به شدت پر استفاده اندروید N یعنی نوار اعلانات است. گفته می‌شود که این نسخه از اندروید دارای ویژگی جدیدی است که با استفاده از آن می‌توان اعلان‌های دستگاه را بر اساس میزان اهمیت، تنظیم و مشاهده نمود. هچنین گفته می‌شود که اندروید N، علاوه بر ویژگی دسته بندی اعلانات دارای دسترسی ساده به اعلانات نیز هست. به نظر می‌رسد که اکنون می‌توان اهمیت اعلان‌های مختلف را برای دستگاه تعیین کرده و اعلانات مختلف را به ترتیب بر اساس میزان اهمیتشان مشاهده کرد. تشخیص مهم یا غیر مهم بودن برنامه‌ها نیز بر عهده خود کاربر است و سیستم‌عامل در تعیین اهمیت اپلیکیشن‌ها دخالتی نخواهد کرد، البته به شرطی که تنظیمات اهمیت را خودتان شخصی‌سازی کنید، وگرنه اندروید N به صورت پیش‌فرض و همانند اندروید مارشمالو به اطلاع رسانی در مورد اعلان‌ها ادامه خواهد داد

این ویژگی جدید به کاربر اجازه می‌دهد که برای برنامه‌هایی که به اندازه کافی مهم هستند ولی جزو مهم‌ترین برنامه‌ها یا برنامه‌های ضروری محسوب نمی‌شوند، سطح اهمیت تعیین کرده و اعلان‌های مرتبط با آن‌ها را بر اساس سطح اهمیتشان دریافت کند. برای فعال کردن این بخش، باید آیکون چرخ دنده را در تنظیمات به مدت چند ثانیه نگه دارید تا به قسمت System UI وارد شوید. در این بخش، زبانه ای به نام Others وجود دارد. اگر یک بار این گزینه را لمس کنید، با فهرستی روبرو می‌شوید که گزینه‌ی Show full importance settings در آن قابل مشاهده است. به محض روشن کردن این گزینه، با رفتن به هر برنامه در تنظیمات و بخش اعلانات(Notifictions)، تنظیمات میزان اهمیت جدید را مشاهده خواهید کرد. در هنگام تنظیم سطح اهمیت اعلان‌های یک برنامه، با ۵ سطح مختلف اهمیت روبرو خواهید بود که با انتخاب هر کدام از آن‌ها، تنظیمات اهمیت اعلانات برنامه مورد نظر انجام می‌شود.

اولین سطح اهمیت در این ردیف ۵ تایی، گزینه Blocked است که با انتخاب آن مطمئن می‌شوید که هرگز اعلانی از این برنامه در نوار اعلانات دستگاه شما رویت نخواهد شد. گزینه دوم Low است که با انتخاب آن، اعلان‌های برنامه مورد نظر به صورت بی‌صدا و در انتهای لیست اعلانات قرار خواهند گرفت. سومین گزینه، حالت نرمال(Normal) است که با فعالسازی آن، اعلانات مربوط به برنامه به صورت بی صدا نشان داده شده و به ترتیب زمان اعلان در لیست قرار خواهند گرفت. حالت چهارم، گزینه بالا(High) است که با فعالسازی آن، اعلانات برنامه مورد نظر به دارای هشدار صوتی بوده و در بالای لیست اعلانات قرار می‌گیرند. آخرین گزینه نیز حالت فوری(Urgent) است که فعالسازی آن موجب می‌شود اعلانات برنامه مورد نظر شما، در زمان‌های اوج بررسی نوتیفیکیشن‌ها به همراه هشدار صوتی به شما اطلاع داده شوند. در تصویر زیر می‌توانید نحوه‌ی تعیین سطح اهمیت اعلانات در منوی تنظیمات را ببینید.

اندروید N

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30998 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/28 تعداد مشاهده: 1618
سافت گذر